Witam wszystkich
chciałbym poznać Waszą opinie na temat Renault Scenic z silnikem 1.5dci, czy zakup tego samochodu z tym silnikem jest aż tak ryzykowny jak opisują go na internecie?
z góry dziękuje za wasze opinie
Scenic II 1.5 dci
Re: Scenic II 1.5 dci
jak chcesz miec auto takiej klasy i nie dokladac to najlepszy wybor VW SHARAN 1.9 TDI
Re: Scenic II 1.5 dci
mało pali silnik przy laniu dobrego paliwa 500 tys bez remontu najlepszy silnik renault(spalanie w trasie 3,9 litra(4,1 z klimą)
Re: Scenic II 1.5 dci
Zależy który 1.9TDI masz na myśli.kuba1975 pisze:jak chcesz miec auto takiej klasy i nie dokladac to najlepszy wybor VW SHARAN 1.9 TDI
Przede wszystkim często dobry olej. Mają bolączki te silniki i jak się już wydarzy to koszty zajebiste.Versal pisze:mało pali silnik przy laniu dobrego paliwa 500 tys bez remontu najlepszy silnik renault(spalanie w trasie 3,9 litra(4,1 z klimą)
Może jednak lepiej skupić się na 1.9DCI 120KM z pewną historią serwisową.
Re: Scenic II 1.5 dci
Z ostatniego Motoru".......silnik 1,5dCi wyróżnia się niskim zużyciem paliwa i niezłymi osiągami, ale nie grzeszy trwałością. Nie brakuje użytkowników którzy przejechali już ponad 200 tyś. km i nie narzekają, ale można spotkać takich, którzy po przebiegu 15 tyś. km z powodu zatarcia panewek musieli już wymienić silnik. Silnik 1,5 dCi - ze względu na ryzyko zatarcia panewek, zalecana wymiana oleju co 12-15 tyś. km..."
-
- VIP
- Posty: 737
- Rejestracja: 8 sierpnia 2010, 18:48
Re: Scenic II 1.5 dci
buhahahahahahahahakuba1975 pisze:jak chcesz miec auto takiej klasy i nie dokladac to najlepszy wybor VW SHARAN 1.9 TDI
jak możesz polecać komuś tak ordynarną markę jaką jest vw. skończcie już podniete tym merkelowskim badziewiem
a co do scenica to szukaj 1.9 dci nie to że 1.5 awaryjny ale na pewno mniej dynamiczny
-
- VIP
- Posty: 606
- Rejestracja: 5 listopada 2011, 17:19
Re: Scenic II 1.5 dci
borsuk 1.8 pisze:Zlot TDI
dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem i czekam dalej na Wasze opinie
-
- VIP
- Posty: 737
- Rejestracja: 8 sierpnia 2010, 18:48
Re: Scenic II 1.5 dci
chcesz zasięgnąć prawdziwych i rzeczowych opinii na temat scenica i ew przedstawić ogłoszenie w celu weryfikacji danego egzemplarza to zarejestruj się na http://megane.com.pl/
Re: Scenic II 1.5 dci
ile ty masz lat? i jakie masz doświadczenie w tym temacie? ile widziałeś padniętych 1,5/1,9dci a ile 1,9tdi? 1,5 jest za słaby do scenica, wrażliwy układ wtryskowy, padające egry, 1,9dci może i dynamiczniejszy tylko to samo co wyżej jeśli chodzi o układ wtryskowy+ układ korbowy - raz na 3 wymiany oleju miska do zdjecia , smok do czyszczenia i panewki do oglądnięcia , dci to układ CR, tdi to pompowtryski - całkiem inna bajka, generalnie szkoda się odzywać ale ręce opadają jak widzę tak głupie wypowiedzi, można łatwo uszkodzić jeden i drugi silnik, można też bezawaryjnie jeździć obydwoma, ale po co wypisywać pierdoły - ordynarna marka? akurat 1,9tdi to udana jednostka produkowana od lat 90tych zeszłego wieku, zmienia się tylko osprzęt silnika - o czymś to świadczy ale co tam - twoja konstruktywna i rzeczowa wypowiedź wystarczykociamberek pisze:buhahahahahahahahakuba1975 pisze:jak chcesz miec auto takiej klasy i nie dokladac to najlepszy wybor VW SHARAN 1.9 TDI
jak możesz polecać komuś tak ordynarną markę jaką jest vw. skończcie już podniete tym merkelowskim badziewiem
a co do scenica to szukaj 1.9 dci nie to że 1.5 awaryjny ale na pewno mniej dynamiczny
pzdr
mrcn
www.autogam.pl
-
- VIP
- Posty: 737
- Rejestracja: 8 sierpnia 2010, 18:48
Re: Scenic II 1.5 dci
chłopie przestań już się kompromitować, w 1.5 padały wtryski które raczył wadliwe wypuścić dephi, na boschu czy simensie smiga aż miło, trzeba lać dobre paliwo np orlen a nie jakiś szwagropol, nie porównuj cr do pompowtrysków bo to drugie to tykająca bomba finansowa, dlaczego wieśwagen wraca do cr? egr ? jaki problem wyczyścić zawór raz na 100kkm? powiedz mi że w tdi egry nie padają to cię zabije śmiechem, zacierające się panewki owszem były ale było to spowodowane zaleconym interwałem olejowym na 30kkm przy wymianie co 15kkm nic się z układem korbowym nie dzieje, turbiny padały z tego samego powodu, ale to było na początku produkcji, popatrz na pękające głowice w tdi popatrz na pękające miski, trochę tego niemieckiego szmelcu pospawałem. Chcesz ciągnąć ten temat jak z klimatyzacją i filtronem spoko, mogę cię dalej zaginać, bo masz pojęcie o maechanice zaczerpnięte z auto świata i instrukcji obsługi urządzeń diagnostycznych, a to niestety za mało.
porównaj zawieszenie w vagach a w renault czy psa w wagach trzeba mieć gruby portfel żeby cokolwiek wymienić, chyba że chcesz zakładać chińszczyznę za jeden wahacz do pastucha oryginalny w francuzie robię całą zawiechę
idz na casting do programu będzie pan zadowolony tam się spełnisz
ps
czy przypadkiem w tdi nie pękały/ją wały ?
porównaj zawieszenie w vagach a w renault czy psa w wagach trzeba mieć gruby portfel żeby cokolwiek wymienić, chyba że chcesz zakładać chińszczyznę za jeden wahacz do pastucha oryginalny w francuzie robię całą zawiechę
idz na casting do programu będzie pan zadowolony tam się spełnisz
ps
czy przypadkiem w tdi nie pękały/ją wały ?
-
- Debiutant
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 stycznia 2014, 18:36
Re: Scenic II 1.5 dci
brawo kociamberek masz pojęcie o motoryzacji i śmiało zaginasz szefa z gamratu....
Re: Scenic II 1.5 dci
nie mam kontrargumentów na twoje konkretne wypowiedzi więc skoro tak piszesz to MUSI tak być. Faktycznie odpuszczę bo znowu mnie zagniesz jak z klimą... ale ciekawość nie pozwala mi nie zapytać czy w euforii przepisywania z googli nie pomyliłeś 1,9 z 2,0... rozjebana miska to wada konstrukcyjna silnika czy efekt spotkania z kamieniem? Nowa miska do 1,9 kosztuje 102pln więc co za kretyn to spawa ( miski są zrobione ze stopu aluminium - słabo się spawa i z reguły cieknie po jakimś czasie trochę tego pospawałeś to wiesz). Chłopak założył wątek po to żeby się czegoś dowiedzieć, ty pojechałeś ogólnie po vw a potem poleciłeś zarejestrować się na forum megane gdzie siedzą takie lamery jak ty chwalące jedyną włąściwą markę - pomogłeś mu w jakiś sposób? Ja podałem konkretne informacje w które możesz wierzyć bądź nie, poparte jakimś tam doświadczeniem ( auto świat czytam u dentysty w poczekalni o ile ma ). Nie mając już pomysłów zaczynasz rozpisywać się o zawieszeniach - stary to wątek o silniku... PD to bomba finansowa... śmiać mi się chce jak cie czytam - trudno to zarżnąć ( piszemy cały czas o 1,9 ) ale nie ma rzeczy niemożliwych...To że Vag przeszedł na CR nie było raczej podyktowane troską o klienta a normami spalin oraz możliwością osiągnięcia większej mocy z mniejszych pojemności poprzez specyfikę wtryskiwacza CR. Reasumując w d...e żeś był i gó..o żeś widział, przepisujesz jakieś ogólne informacje gdzieś tam zasłyszane, reagujesz nerwowo na każdą rzeczową informację, musisz się uspokoić bo życie jest za krótkie...kociamberek pisze:chłopie przestań już się kompromitować, w 1.5 padały wtryski które raczył wadliwe wypuścić dephi, na boschu czy simensie smiga aż miło, trzeba lać dobre paliwo np orlen a nie jakiś szwagropol, nie porównuj cr do pompowtrysków bo to drugie to tykająca bomba finansowa, dlaczego wieśwagen wraca do cr? egr ? jaki problem wyczyścić zawór raz na 100kkm? powiedz mi że w tdi egry nie padają to cię zabije śmiechem, zacierające się panewki owszem były ale było to spowodowane zaleconym interwałem olejowym na 30kkm przy wymianie co 15kkm nic się z układem korbowym nie dzieje, turbiny padały z tego samego powodu, ale to było na początku produkcji, popatrz na pękające głowice w tdi popatrz na pękające miski, trochę tego niemieckiego szmelcu pospawałem. Chcesz ciągnąć ten temat jak z klimatyzacją i filtronem spoko, mogę cię dalej zaginać, bo masz pojęcie o maechanice zaczerpnięte z auto świata i instrukcji obsługi urządzeń diagnostycznych, a to niestety za mało.
porównaj zawieszenie w vagach a w renault czy psa w wagach trzeba mieć gruby portfel żeby cokolwiek wymienić, chyba że chcesz zakładać chińszczyznę za jeden wahacz do pastucha oryginalny w francuzie robię całą zawiechę
idz na casting do programu będzie pan zadowolony tam się spełnisz
ps
czy przypadkiem w tdi nie pękały/ją wały ?
kupiłeś już tą wagę do klimy?
pzdrw
mrcn
www.autogam.pl
-
- VIP
- Posty: 737
- Rejestracja: 8 sierpnia 2010, 18:48
Re: Scenic II 1.5 dci
chłopie jak piszesz że spawanie misek jest trudne bo są cienkie, a później i tak ciekną to znaczy że o spawaniu aluminium masz pojęcie jak świnki o lataniu w kosmos,
przestań wychwalać to swoje kultowe tdi bo przez takie opinie jak twoja nie jeden wdepnął w wielki krowi placek, nie znasz mnie facet nie wiesz czym się zajmuję wiec nie pisz że wiedzę mam wygooglowaną, w tajemnicy powiem Ci że teksty typu w [...] byłeś i [...] widziałeś kojarzą mi się z pryszczatymi znawcami wymieniającymi się wiedzą na trzepaku, no i może i byłem w [...] ale z pewnością byłeś tam pierwszy,
W ogóle nie rozumiem twojego udzielania się bo w ten sposób nie robisz sobie reklamy, wręcz przeciwnie, jakoś nie widziałem żeby marlon czy inne jasielskie warsztaty stosowały tak nachalna reklamę jak Ty, no pod tym względem dorównuje Ci jedynie rismłot ale to jakość sama w sobie jak u Ciebie.
Co do reagowania nerwowo to chyba jednak dotyczy to Ciebie bo ja o 6 rano smacznie spałem a Ty wyskoczyłeś z kontratakiem, musisz być totalnym frustratem żeby pierwszą poranną sprawą było wygłoszenie elaboratu na forum
przestań wychwalać to swoje kultowe tdi bo przez takie opinie jak twoja nie jeden wdepnął w wielki krowi placek, nie znasz mnie facet nie wiesz czym się zajmuję wiec nie pisz że wiedzę mam wygooglowaną, w tajemnicy powiem Ci że teksty typu w [...] byłeś i [...] widziałeś kojarzą mi się z pryszczatymi znawcami wymieniającymi się wiedzą na trzepaku, no i może i byłem w [...] ale z pewnością byłeś tam pierwszy,
W ogóle nie rozumiem twojego udzielania się bo w ten sposób nie robisz sobie reklamy, wręcz przeciwnie, jakoś nie widziałem żeby marlon czy inne jasielskie warsztaty stosowały tak nachalna reklamę jak Ty, no pod tym względem dorównuje Ci jedynie rismłot ale to jakość sama w sobie jak u Ciebie.
Co do reagowania nerwowo to chyba jednak dotyczy to Ciebie bo ja o 6 rano smacznie spałem a Ty wyskoczyłeś z kontratakiem, musisz być totalnym frustratem żeby pierwszą poranną sprawą było wygłoszenie elaboratu na forum
-
- Debiutant
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 stycznia 2014, 18:36
Re: Scenic II 1.5 dci
on się wszędzie tak nachalnie reklamuje bo roboty nie ma,a klientów zyskuje dzięki facebook