CRM do firmy produkcyjnej

Wszystko co związane z nowymi technologiami, jak również z wszelkiego rodzaju sprzętem elektronicznym
Awatar użytkownika
luc
VIP
VIP
Posty: 1019
Rejestracja: 8 sierpnia 2014, 18:11

Re: CRM do firmy produkcyjnej

Post autor: luc »

No i ? Mówiłem,że to będzie reklama :P

Erosek,naprawdę ciebie powinni w końcu skasować za to pozycjonowanie.
che_che
Debiutant
Debiutant
Posty: 9
Rejestracja: 25 października 2014, 14:33

Re: CRM do firmy produkcyjnej

Post autor: che_che »

U mnie w firmie do crm swietnie sprawdza się BizIn. Prosty program działający online, wiec z kazdego miejsca mam do niego dostep. posiada wszystkie niezbedne funkcje, a cena licencji jest niewielka, takze ja jestem bardzo zadowolony :)
tofixo
Debiutant
Debiutant
Posty: 2
Rejestracja: 12 marca 2015, 09:23

Re: CRM do firmy produkcyjnej

Post autor: tofixo »

Na początku testowaliśmy sporo gotowych rozwiązań, ale wszędzie się czegoś nie dało zrobić. Trudno nam było dopasować firmę i procesy pod program. Mój szef dał mi namiary na firmę, która zajmuje się tylko takimi systemami. Z ciekawości zapytałem czy zrobią sklep internetowy i powiedzieli, że mogą zrobić, ale się na tym nie znają i że nie będą konkurencyjni cenowo. Za to byli konkurencyjni pod każdym względem jeśli chodzi o nasz system CRM/ ERP.

W naszej firmie produkcyjnej mamy wdrożony system który obejmuje:
1. Magazyn - materiały do produkcji i do sprzedaży
2. Oferty
3. Potwierdzenia od klientów i zamówienia do dostawców - automatycznie są generowane na podstawie
4. Faktury, proformy, zaliczk. końcowa, KP, noty. Wszystko w 3 walutach
5. Gwarancje
6. Rozliczenia , inwentaryzacja, bilanse klientów i inne takie
7. Raporty
8. Panel KLienta, gdzie klienci sami mogą generować oferty, a ci z terminem proformy + gwarancje, rozliczenia i coś tam jeszcze.
9. Kalendarz dla handlowców
10. Zarządzania projektami w produkcji - przydzielania zadań, czas pracy, materiały, terminy, ...

Dowolna liczba użytkowników, 6 rodzai uprawnień. Od pierwszego telefonu do wdrożenia minęło 2,5 miesiąca. Trochę autoresponderów.

Dedykowany system zrobiła dla nas firma Kamee z Krakowa. Kosztowało mniej jak zakładaliśmy i nigdy nam nie powiedzieli, że się czegoś nie da. Całość została wykonana pod nas i uwzględnia wszystkie nasze potrzeby. Od pierwotnej wersji dołożyliśmy kilka zmian co było szybkie. Oni chwalą się, że ich technologia jest łatwa w rozbudowie, ale nie pamiętam jak się nazywa. Na pewno nie jest to PHP.
Nie powiem, podczas ustaleń napracowaliśmy się wszyscy, a są strasznie dociekliwi, ale przez to udało nam się przewidzieć kilka drobnych rzeczy, które nas teraz nie blokują. System zwrócił nam się w nie cały rok, a najlepsze jest to, że wszystkie dostawy / wysyłki są jasne i przejrzyste.
Utrzymanie systemu kosztuje 100 pln rocznie - koszt hostingu.
Jeśli ktoś chce to podeślę namiar na nich. pozdrawiam
Onyks
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
Posty: 20
Rejestracja: 16 lipca 2015, 10:04

Re: CRM do firmy produkcyjnej

Post autor: Onyks »

Weź sobie jeszcze zobacz ofertę firmy Connecto. Oni oferują oprogramowanie dla produkcji, które jest zintegrowane z CRM. Tutaj jest to dokładnie opisane http://www.connecto.pl/crm-czyli-jak-bu ... z-klientem, ale najlepiej będzie jak do nich przedzwonisz albo wyślesz maila i się z Tobą skontaktują. Działają na terenie całej Polski, więc nie ma problemu. Od ponad 10 lat działają z Comarchem.
koniaks
Doświadczony
Doświadczony
Posty: 63
Rejestracja: 16 maja 2017, 14:39

Re: CRM do firmy produkcyjnej

Post autor: koniaks »

System Berberis, być może wystarczy nawet darmowa wersja. Kawał solidnego systemu, który naprawdę nie zawodzi.
Mamy z nim dobre doświadczenia. Bardzo dużo funkcji - nawet w tej darmowej wersji. Oczywiście w opcjach płatnych tych funkcji jest zdecydowanie więcej, ale nie zmienia to faktu, że darmowa będzie wystarczająca pod każdą małą działalność.
Sprawniej się wszystkim zarządza, operuje i działa. Moje doświadczenia są pozytywne.
koniaks
Doświadczony
Doświadczony
Posty: 63
Rejestracja: 16 maja 2017, 14:39

Re: CRM do firmy produkcyjnej

Post autor: koniaks »

A jakie to ma znaczenie? Jeśli już, to liczy się poziom aplikacji, funkcje, rozwiązania, użyteczność.
Siedziba i takie ogólne info nie mają żadnego znaczenia. Zatem prosimy tutaj o jak najwięcej konkretów.
Wymień plusy tego systemu, to wtedy być może będziemy mogli traktować Twój wpis poważnie.
kawik
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
Posty: 23
Rejestracja: 30 października 2015, 12:26

Re: CRM do firmy produkcyjnej

Post autor: kawik »

Zgadzam się. Liczą się funkcjonalności, dostępne rozwiązania, opcje aplikacji, a nie producent i siedziba.
Z producentem nie masz do czynienia później. Zazwyczaj wdrożeniem zajmuje się ktoś inny, można tak nawet taniej.
A wsparcie muszą ci zapewnić. Zresztą - i tak kluczowe znaczenie ma początkowo funkcjonalność i niezawodność.
koniaks
Doświadczony
Doświadczony
Posty: 63
Rejestracja: 16 maja 2017, 14:39

Re: CRM do firmy produkcyjnej

Post autor: koniaks »

Pamiętajcie, że jeśli dany system CRM nie jest rozwijany, to naprawdę szkoda czasu na korzystanie z niego.
I nie ma tutaj znaczenia to, od jakiego czasu z niego korzystacie, czy jest darmowy.
Zadaniem CRM jest optymalizowanie działalności. Jeśli system nie był aktualizowany od lat, to nie ma prawa pozytywnie wpływać na waszą działalność.
betson
Obyty
Obyty
Posty: 58
Rejestracja: 14 listopada 2018, 09:08

Re: CRM do firmy produkcyjnej

Post autor: betson »

Berberis w najniższej wersji ma sens?
Da się w ogóle działać na jednym stanowisku przy wielu osobach w firmie?
Jak to wygląda w waszych firmach pod względem zasad działania?
Dane wprowadza jedna osoba, czy jest ich wiele?
ODPOWIEDZ