Jak zgłosic reklamację w T-mobile
Re: Jak zgłosic reklamację w T-mobile
Po prostu idź do nich i się zapytaj, to nie boli. Być może na miejscu załatwisz sprawę.
-
- VIP
- Posty: 737
- Rejestracja: 8 sierpnia 2010, 18:48
Re: Jak zgłosic reklamację w T-mobile
tak ciężko wejść na stronę T-Mobile i zalogować się na swoje konto i z zakładki kontakt wysłać pismo dotyczące reklamacji? albo na stronie głównej z zakładki kontakt wziąć adres e-mail i wysłać kilka słów ? ku.rwa coraz bardziej tępe pytania zadajecie gdzie rozwiązanie jest proste, nie masz maila to napisz na kartce wyrwanej z zeszytu jeżeli nie masz innej włóż do koperty idź na pocztę (taki budynek gdzie wysyła się listy) zaadresuj kopertę, kup znaczek pośliń go (bo pewnie nie wiesz do czego służą gąbki nawilżone przy okienku) przyklej na kopercie i zostaw w okienku lub wrzuć do takiej czerwonej skrzynki
Re: Jak zgłosic reklamację w T-mobile
Do kociamberek-
Kolego nie pisz tak bo zaraz bedą pytać gdzie jest Poczta i co to zeszyt..
Kolego nie pisz tak bo zaraz bedą pytać gdzie jest Poczta i co to zeszyt..
Re: Jak zgłosic reklamację w T-mobile
...no i najważniejsze: jak napisać smartfonem na zwykłej kartce? lub jak to wysłać na kartkę z "pejsbuka"aQQ pisze:Do kociamberek-
Kolego nie pisz tak bo zaraz bedą pytać gdzie jest Poczta i co to zeszyt..
-
- Guru
- Posty: 174
- Rejestracja: 27 lutego 2015, 10:35
Re: Jak zgłosic reklamację w T-mobile
Ogólnie rzecz ujmując jakość usług T-mobile jest bardzo słaba zaczynając od samej góry a na obsłudze klienta kończąc. Zwróćcie uwagę (polecam to wszystkim klientom sieci T-mobile w Jaśle i okolicy!!!) na Salon T-mobile przy ul. Kościuszki. Pracująca (o ile jej obecność tam można tak nazwać) tam od jakiegoś czasu dziewczę całymi godzinami z telefonem przy uchu spędza czas na prywatnych rozmowach chodząc po chodniku przed salonem zamiast zająć się ty, co w czasie pracy by wypadało. Myślę że na ten sposób "spędzania czasu" przez "takiego pracownika" Szefostwo salonu powinno zwrócić uwagę, bo nie najlepiej to wpływa na opinię o Firmie. Jeśli prywatne sprawy przeważają nad czasem poświęconym obsłudze klienta to chyba obecność takiego "pracownika" jest w Salonie zbędna. Zatrudnianie panienek, które zajmują się wszystkim, oprócz pracy jeszcze bardziej pogarsza opinię o całej sieci. Mam nadzieję, że "tacy pracownicy" z salonów T-mobile znikną (raz na zawsze) a tym samym jakość obsługi klienta bardzo się poprawi.
Re: Jak zgłosic reklamację w T-mobile
Życzę powodzenia.
Ja płaciłam trzy gigantyczne rachunki bo podobno włączyłam sobie esemesy premium.
A druga sprawa w ubiegłym roku padł mi nówka tablet.
Po ośmiu tygodniach przepychanek z nie kompetentną panią w salonie i już poważną groźbą zainteresowania sprawą rzecznika praw konsumenta odzyskałam sprzęt, który i tak na własny koszt naprawiłam.
Porażka z tym salonem na Kościuszki.
Panie jak i pan powinni poszukać sobie pracy w której nie należy mieć kontaktu z petentem.
Ja płaciłam trzy gigantyczne rachunki bo podobno włączyłam sobie esemesy premium.
A druga sprawa w ubiegłym roku padł mi nówka tablet.
Po ośmiu tygodniach przepychanek z nie kompetentną panią w salonie i już poważną groźbą zainteresowania sprawą rzecznika praw konsumenta odzyskałam sprzęt, który i tak na własny koszt naprawiłam.
Porażka z tym salonem na Kościuszki.
Panie jak i pan powinni poszukać sobie pracy w której nie należy mieć kontaktu z petentem.
Re: Jak zgłosic reklamację w T-mobile
Ja już raz zglaszalam skargę na jedną panią z tego salonu. Przy podpisaniu umowy jaka to ona miła i pomocna. Daje mi swoją wizytówkę, że w razie problemów mogę do niej dzwonić... Co się okazało? Miałam jakieś kłopoty z przeniesieniem numeru i za żadne skarby się z nią skontaktować nie mogłam. Telefonów nie odbierala, nie oddzwaniala, na maile nie odpisywala. Za przeniesienie numeru zapłaciłam!!!! a musiałam później i tak stać w kolejkach i lazic od t-mobile do playa, od playa do t-mobile. Mam nadzieje, ze ta kobieta już tam nie pracuje :>emigrant77 pisze:Ogólnie rzecz ujmując jakość usług T-mobile jest bardzo słaba zaczynając od samej góry a na obsłudze klienta kończąc. Zwróćcie uwagę (polecam to wszystkim klientom sieci T-mobile w Jaśle i okolicy!!!) na Salon T-mobile przy ul. Kościuszki. Pracująca (o ile jej obecność tam można tak nazwać) tam od jakiegoś czasu dziewczę całymi godzinami z telefonem przy uchu spędza czas na prywatnych rozmowach chodząc po chodniku przed salonem zamiast zająć się ty, co w czasie pracy by wypadało. Myślę że na ten sposób "spędzania czasu" przez "takiego pracownika" Szefostwo salonu powinno zwrócić uwagę, bo nie najlepiej to wpływa na opinię o Firmie. Jeśli prywatne sprawy przeważają nad czasem poświęconym obsłudze klienta to chyba obecność takiego "pracownika" jest w Salonie zbędna. Zatrudnianie panienek, które zajmują się wszystkim, oprócz pracy jeszcze bardziej pogarsza opinię o całej sieci. Mam nadzieję, że "tacy pracownicy" z salonów T-mobile znikną (raz na zawsze) a tym samym jakość obsługi klienta bardzo się poprawi.
Co do reklamacji. Ja zglaszalam przez Internet. Na odpowiedź mają 30 dni. Mi odpisali bardzo szybko i reklamację uznali. Chodziło o płatne SMS, które dostawalam (naliczylo mi dodatkowo 20 zł). Jesli ktos nie chce niespodzianek takich jak ja to zablokujcie sobie SMS Premium (mozna przez internet, na swoim koncie boa).