Jaki smartfon kupić?

Szukasz jakiejś konkretnej informacji, usługi, przedmiotu itp? Ale nie wiesz gdzie można coś takiego uzyskać?
Awatar użytkownika
Jagoda Fioletowa
VIP
VIP
Posty: 635
Rejestracja: 10 lutego 2009, 13:06
Lokalizacja: RJS/RZE

Jaki smartfon kupić?

Post autor: Jagoda Fioletowa »

Witam :) Poradźcie mi, dobrzy ludzie. Nie znam się na telefonach, a chciałabym nowy smartfon, niekoniecznie znanej firmy. Patrzyłam na smartfony MyPhone. Znajomy ma i na razie sobie chwali. Tel nie musi mieć jakichś oszałamiających parametrów. Polećcie coś najlepszego do 300 zł. Może być też inna firma. Za Nokie dziękuję :)
pepe50
Guru
Guru
Posty: 116
Rejestracja: 1 lutego 2011, 14:52

Re: Jaki smartfon kupić?

Post autor: pepe50 »

Ja osobiście odradzam myphone, overmaxy, kruger martz i inne chińskie wynalazki bo na tym się najwięcej traci na wartości i w dodatku rozsypują się w rekach a później części do tego się nie kupi.
Jeśli coś nowego to może trend 2 lite, używka samsung s2,s3 albo jakiegoś lg można kupić z 4 procesorami za te pieniądze
szmitu3
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 227
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:43

Re: Jaki smartfon kupić?

Post autor: szmitu3 »

Wszystko zalezy od "uzytkownika" telefonu. Dawniej Nokiami mozna bylo gwozdzie wbijac i dalej dzialaly , dzis jesli masz "smartfona" w kieszeni i sie pochylisz, mozesz zlamac wyswietlacz .
Znajomy tez ma Myphone i jest zadowolony , ja mam LG ( juz chyba z 5lat) i tez dziala , robi DUZO lepsze zdjecia niz Samsung GT-S6102 .
Jesli szukasz telefonu na kilka lat , to patrz zeby mial wymienialna baterie , dobry aparat , mozliwosc polaczenia z internetem i wejscie na karte pamieci - bo to wedlug mnie najwazniejsze cechy.
traper3
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 42
Rejestracja: 5 grudnia 2010, 20:53

Re: Jaki smartfon kupić?

Post autor: traper3 »