Strona 1 z 1

Gdzie wybrac sie na weekend z dziewczyna?

PostNapisane: 2 kwietnia 2015, 14:03
przez Krzysiek92
Witam wszystkich. Mysle jechac w maju gdzies z dziewczyna na 3 lub 4 dni... myslalem zeby jechac nad morze zachaczyc Gdynie Gdansk i Sopot. Tylko teraz pytanie. Moze byl ktos niedawno i moze polecic jakis dobry nocleg zeby mozna bylo zarezerwowac??
A moze jakies inne miejsce ktos poleca zeby pojechac?? Tylko nie Zakopane bo juz duzo razy tam bylismy.
Czekam na propozycje i odpowiedzi! Pozdrawiam forumowiczow :)

Re: Gdzie wybrac sie na weekend z dziewczyna?

PostNapisane: 10 maja 2015, 22:59
przez Ingrid
Pieniny to także świetne miejsc i tamtejsze miejscowości nie są aż tak zadeptane przez turystów jak Zakopane:) Ja miała tam okazję wypoczywać z firmą http://sebateks.pl/ i było bardzo aktywnie- spływy Dunajem, wycieczki górskie, rafting, Jeżeli oboje lubicie aktywnie spędzać czas, myślę, że Wam się spodoba:)

Re: Gdzie wybrac sie na weekend z dziewczyna?

PostNapisane: 30 maja 2015, 16:28
przez milla99
Fajny pomysł, ale w sumie w tej samej cenie możesz mieć weekend gdzieś za granicą. Paryż, Londyn... Na Twoim miejscu poczytałabym sobie takie poradniki http://mojeloty.pl/loty-do/londyn/ kupiła tanie bilety i poleciała na te 2-3 dni. Uwierz mi, w takim krótkim czasie można sporo zwiedzić.

Re: Gdzie wybrac sie na weekend z dziewczyna?

PostNapisane: 1 czerwca 2015, 09:55
przez Tulix
Ingrid napisał(a):Pieniny to także świetne miejsc i tamtejsze miejscowości nie są aż tak zadeptane przez turystów jak Zakopane:) Ja miała tam okazję wypoczywać z firmą http://sebateks.pl/ i było bardzo aktywnie- spływy Dunajem, wycieczki górskie, rafting, Jeżeli oboje lubicie aktywnie spędzać czas, myślę, że Wam się spodoba:)


Co prawda spóźniona odpowiedz na główny wątek, ale:
Podpisuje sie w 100% pod tym - Pieniny i Szawnica rządzą. Oczywiście kwestia co kto lubi - Polskie morze jest super (ale i super drogie). Tu masz w jednym rejonie rewelacyjny nowy deptak w Szczawnicy (bardzo romantyczne miejsce wieczorami) - jak trafisz w czasie gdzie pod Palenicą będą jakieś "open airy" to bedzie Wam sie na pewno bardzo podobac.
Dobrze wybrac się tam autem - niedaleko Szczawnicy jest wąwóz Homole (pogoogluj jak nie widziales jeszcze - główna trasa jest krótka ale wrażenia świetne), od groma klimatycznych drewaninych knajpek i blisko do Czorsztyna/Niedzicy (zabierz panne na to jezioro miedzy zamkami, rewelacja!). Tym deprakiem Szczawnickim mozecie sie wybrac na rowerach i jechac na Slowacje wzdluz doliny Dunajca (świetna trasa). Jak chcesz sie powspinać to w jednej okolicy masz góre Sokolice i 3 Korony. Fajnie jest z noclegami, jak pochodzisz po miescie i się popytasz, to znajdziesz nocleg za 40/30zl za dobe od osoby bez żadnych rezerwacji, i to blisko centrum. (Tylko trzeba popytac, w jednym domu goscinnym zaspiewaja 100zl, w drugim 30zl).

Szczerze polecam i znam mase ludzi którzy uważają tak samo.

Re: Gdzie wybrac sie na weekend z dziewczyna?

PostNapisane: 21 marca 2016, 13:27
przez olekkk
Z górskich wypadów moge polecić rejon Pienin, np. Szczawnica Zdrój, poczytaj tutaj http://www.szczawnica.com/ fajne miejsce na wypoczynek również z dziewczyną, od miejskiego zgiełku i smogu.

Re: Gdzie wybrac sie na weekend z dziewczyna?

PostNapisane: 13 maja 2016, 14:36
przez krejzolka
Ja też jeśli chodzi o góry polecam Pieniny. Byłam już tam 3 razy z moim mężem i wciąż chce się nam tam wracać. Największą frajdą dla nas jest spływ przełomem Dunajca. Mówię Wam świetne przeżycie, piękne widoki i odrobina dreszczyku emocji. Podróż z ukochaną osobą w to cudowne miejsce jest idealnym pomysłem :)

Re: Gdzie wybrac sie na weekend z dziewczyna?

PostNapisane: 15 maja 2016, 06:33
przez Zynek6
Weź załącznik i przyjedź do mnie.

Re: Gdzie wybrac sie na weekend z dziewczyna?

PostNapisane: 15 maja 2016, 19:53
przez azi2000
Polecam Bieszczady. --kto raz odwiedzi to będzie. Chciał tam wracać jak ja:-D

Re: Gdzie wybrac sie na weekend z dziewczyna?

PostNapisane: 15 maja 2016, 20:18
przez CYNGIEL
Racja.Bieszczady to jest TO.

Re: Gdzie wybrac sie na weekend z dziewczyna?

PostNapisane: 17 maja 2016, 18:57
przez magda86
ostatnio wybraliśmy się na weekend do Warszawy, Mój partner wynajął apartament w centrum stolicy. Apartament nazywa się Apartament Chmielna i znajdował się przy Rondzie de Gaulle`a, Polecam, teraz mają fajne promocje (http://www.warsaw4you.com/promocje) Oboje jesteśmy zafascynowani warszawska Pragą więc to na zwiedzanie jej poświeciliśmy weekend. Prawobrzeżna Praga przez stulecia była samodzielnym miastem, przyłączonym formalnie do Warszawy dopiero u schyłku XVIII wieku. Przez lata drugorzędna część miasta, w której funkcjonowały obok siebie trzy różne wyznania (katolicyzm, prawosławie i judaizm), ocalała od zniszczeń wojennych. Jest dziś fascynującą dzielnicą, którą artyści wybierają na atelier, galerie oraz alternatywne teatry. Powstały tu modne kluby i niezwykle specyficzny klimat, a obiekty postindustrialne zamieniono w centra kultury, kina, galerie i puby. Z drugiej strony to właśnie na Pradze spotkamy wiele ulic, które w całości zachowały dawną zabudowę, odnajdziemy dawne latarnie i przedwojenne bruki.
Na pewno niedługo jeszcze raz wybierzemy się do stolicy na zwiedzanie kolejnych zabytków.